Effektiv träning på kort tid

Det är sjukt jobbigt och är det någon gång jag verkligen skulle behöva en PT/coach så är det när jag tränar back-intervaller.
Det är väldigt effektivt och du tränar både styrka och kondition samtidigt och har du bara 20 minuter över, kör inte ett lugnt löppass utan kör back-intervaller... Gör susen för att förbättra konditonen!
Hittade idag en brant backe (90 meter) och efter en kort löptur körde jag den 8 gånger och sen en lugn löptur hem.
Såg ett rådjur ligga och vila också-balsam för själen efter träningen...

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Berit Malmström » Livets lärdomar :  ”Jag förstår ditt tänk, började inte ta vaccin mot säsongsinfluensa förrän jag fy..”

  • Tea » Jag är trögfattad...?:  ”Bra skrivet! Litar på mitt immunförsvar. Hade rödahund 1980, tog därför aldrig v..”

  • Eva » Gör det bara!:  ”Träna med SVT funkade också :). Kanske inte log så mycket bara..........”

  • Lotta » Jag är trögfattad...?:  ”Jag är precis lika trögfattad som du en sjukdom som är så dödlig att jag måste ..”

  • Catarina Sörensen » Jag är trögfattad...?:  ”Tillägg till min förra kommentar: Du är verkligen INTE trögfattad! :-)”

  • Weronika » Jag är trögfattad...?:  ”Exakt så! ”

  • Christina Persson » Jag är trögfattad...?:  ”Suveränt skrivet!!! Tack för det!!! ”

  • Marie-Louise Ekenberg » Jag är trögfattad...?:  ”Skönt att höra mina tankar❤️Tack vi är på samma båt”

  • Angela Möller » Jag är trögfattad...?:  ”Mycket bra skrivet❤tack!”

  • Astrid » Jag är trögfattad...?:  ”Så bra skrivet! Har exakt samma tanke. Jag träffar folk, gå på gymmet, kramar m..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln