Torsdagens 5:2

Nu blev det så här. Det var bättre att hoppa frukost och få mer lunch. Kör lite kokosolja också för att det ökar förbränning och inte tas upp som fett. Räknar alltså inte de kalorierna. Jag måste känna mig "nöjd"- fixar inte att gå hungrig! Detta är alltså 5:2 för maximalmättnad! :)
Frukost: Te med 1 tsk kokosolja.
Lunch: 2 kokta ägg mixat med en msk smör. (Ca 250 kcal)
Middag: Stekt fläsk med löksås. Mums!!! (Ca 300 kcal)

  • Eva » Frukost, ”ny” produkt!:  ”Kul! Är den kokbar?”

  • Jenny » Min nya diet...:  ”Har åxå ätit ALP sedan i februari, de första veckorna var väl inte roligast... ..”

  • Birgitta Höglund » Supergod smörsås till fisk!:  ”Åh, det där såg ju fantastiskt gott ut, så roligt att du är tillbaka på LCHF-väg..”

  • Svärmor » 10 år med LCHF !:  ”Du är fantastisk !”

  • Effie » ALP frukost T1:  ”Jag gav upp ALP. Behåller visst tänk (grönsaker, undviker mejerier men inte till..”

  • jerry colin » ALP-diet, hur går det ? :  ”Cureidea keto factor fastest way to get into ketosis supplements for weight l..”

  • Nisse Hult » Stora frukostar !:  ”Och var är fettintaget om jag får fråga?”

  • Effie » ALP-diet, hur går det ? :  ”Jag har kommit till den fasen I ALP som man ska kunna hålla resten av livet. Den..”

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Glömde skriva att jag har ulcerös colit och har värden nu som en frisk samt ploc..”

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Du har så rätt , det är så lätt att bli lite för mycket fokuserad på vikten. Tac..”