Torsdagens 5:2

Nu blev det så här. Det var bättre att hoppa frukost och få mer lunch. Kör lite kokosolja också för att det ökar förbränning och inte tas upp som fett. Räknar alltså inte de kalorierna. Jag måste känna mig "nöjd"- fixar inte att gå hungrig! Detta är alltså 5:2 för maximalmättnad! :)
Frukost: Te med 1 tsk kokosolja.
Lunch: 2 kokta ägg mixat med en msk smör. (Ca 250 kcal)
Middag: Stekt fläsk med löksås. Mums!!! (Ca 300 kcal)

  • Eva » Spring, spring... :  ”Gilla på den!!”

  • ingrid » Nu är jag väldigt arg...:  ”Skuld och skam hindrar alltför många att våga träda fram när de utsätts för grov..”

  • Jenny » Dessa jävla kanelbullar!:  ”Så bra skrivet!!! Jag brukar köra med den jämförelsen om alkoholen... när någon ..”

  • åse » LCHF-frallor:  ”Omnomnom! Kram på dig! ”

  • Eva » På paradisön! Bilder:  ”Minns när jag var på 3 dygns dyktur till Similan islands. All mat lagades ombord..”

  • ingrid » I Malaysia !:  ”Fina bilder på vacker natur kombinerat med lite reseanteckningar från Er resa lå..”

  • Eva » I Malaysia !:  ”Grattis till uppgraderingen! Tror det har hänt mig en gång och vi förstod rätt s..”

  • Eva » Packar, äter och fixar:  ”Ha det underbart!”

  • Inger » Snaaaart semester! :  ”Önskar er en härlig semester ! Älskar er ❤️❤️❤️”

  • Matilda » JAG FLYTTAR TILLBAKA!:  ”Kul att du är tillbaka! :-) Befinner mig själv i Asien sen två veckor tillbaka, ..”