Klaga!

I veckan var jag och en vän på Orangeriet här i Stockholm.

Orangeriet ligger på Norr Mälarstrand och är ett supermysigt ställe en solig eftermiddag/kväll. Rekommenderas varmt! Men är dyrt...

Vi beställde varsin räksallad. 185 kronor. Om salladen kostar så mycket frågar inte jag om det är handskalade räkor. Jag tar det för givet.
Och in kommer en sallad med räkor som ser ut som de kommer direkt från Ica, ni vet sådan där burk med färdigskalade räkor i konstig lag... (Ingen av mina katter åt dessa trots att räkor var favoritmaten!!!). Inte okej.

Jag kontaktade Orangeriet efteråt och sa att vi var jättemissnöjda och hade högre förväntningar än så!
Fick ett artigt mejl tillbaka och de ska skicka ett presentkort jag kan använda nästa gång. BRA!
Alla restauranger kan ha dåliga dagar och schabbla till det ibland. Det viktiga tycker jag är hur de hanterar gästernas synpunkter och att de framöver löser problemen...

Klagar ni om ni blir missnöjda på restaurangen?

Etiketter: restaurang

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • ingrid » Nu är jag väldigt arg...:  ”Skuld och skam hindrar alltför många att våga träda fram när de utsätts för grov..”

  • Jenny » Dessa jävla kanelbullar!:  ”Så bra skrivet!!! Jag brukar köra med den jämförelsen om alkoholen... när någon ..”

  • åse » LCHF-frallor:  ”Omnomnom! Kram på dig! ”

  • Eva » På paradisön! Bilder:  ”Minns när jag var på 3 dygns dyktur till Similan islands. All mat lagades ombord..”

  • ingrid » I Malaysia !:  ”Fina bilder på vacker natur kombinerat med lite reseanteckningar från Er resa lå..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln