Klaga!

I veckan var jag och en vän på Orangeriet här i Stockholm.

Orangeriet ligger på Norr Mälarstrand och är ett supermysigt ställe en solig eftermiddag/kväll. Rekommenderas varmt! Men är dyrt...

Vi beställde varsin räksallad. 185 kronor. Om salladen kostar så mycket frågar inte jag om det är handskalade räkor. Jag tar det för givet.
Och in kommer en sallad med räkor som ser ut som de kommer direkt från Ica, ni vet sådan där burk med färdigskalade räkor i konstig lag... (Ingen av mina katter åt dessa trots att räkor var favoritmaten!!!). Inte okej.

Jag kontaktade Orangeriet efteråt och sa att vi var jättemissnöjda och hade högre förväntningar än så!
Fick ett artigt mejl tillbaka och de ska skicka ett presentkort jag kan använda nästa gång. BRA!
Alla restauranger kan ha dåliga dagar och schabbla till det ibland. Det viktiga tycker jag är hur de hanterar gästernas synpunkter och att de framöver löser problemen...

Klagar ni om ni blir missnöjda på restaurangen?

Etiketter: restaurang

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Glömde skriva att jag har ulcerös colit och har värden nu som en frisk samt ploc..”

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Du har så rätt , det är så lätt att bli lite för mycket fokuserad på vikten. Tac..”

  • Cavewoman » Middag :  ”Ja nu ser jag att proteinet saknas, spännande håll oss gärna uppdaterade om de..”

  • Cavewoman » Middag :  ”ALP ser precis ut som Paleo, eller vad är det för skillnad? Åt Paleo ett tag, fö..”

  • Eva » Frukost ALP way:  ”Oj, det ser mycket ut, orkar du äta upp allt? Hur ser lunch och middag ut? Likna..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln