Ordning med träningen...

Den här helgen har varit intensiv... Sen kväll i fredags, fixat diverse på lördagen, åkt båt..

 

Känslan när jag vaknade i morse: Trött, trött, TRÖTT!

loading...

MEN igår var det söndag... Helg= Löpning i Ågesta. Efter förmåga. Dvs om helgen blivit för vild, halsen gör ont eller andra typer av krämpor och ursäkter, så kan man ändå alltid ta sig dit och powerwalka 3 km. Att säga nej finns inte, det kräver riktigt BRA ursäkter t ex att man är utomlands. 

Det viktigaste är alltså inte att prestera på topp utan bara att göra något. Och få det till en vana. 

 

Och kan jag så kan alla. Jag är precis lika lat och bekväm som vem som helst! De som ser mig som en "hurtbulle" (har hört det några gånger) vet inte att det bara är en fejkad yta och under finns en lat person som inte gillar ansträngande löpturer.

 

Idag tog jag mig runt de knappa 6 kilometrarna på 33.30 minuter. Nästa helg ska vi köra lite intervallträning. Efter förmåga. 

En stor poäng är att göra det tillsammans! 

Ensam är man garanterat mer lat än med träningskompisar...

 

Ha en bra träningsvecka efter DIN förmåga!

Etiketter: träning

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Annika » Min nya diet...:  ”Tack för svar! Körde LCHF i 6 månader och gick bara ner 4 kilo (för några år sed..”

  • Helena » Deppigt!:  ”Alltså,en del karlar..de kan man leva utan! Vilket du också kommer göra,väldigt ..”

  • Anita B » Corona, bunkring och egoism:  ”Jag bunkrar ingenting. Tvärtom har jag under en tid ätit upp från frysen som sna..”

  • Gunilla » Corona, bunkring och egoism:  ”Vi har fått avboka en resa till Cran Canaria pga akut sjukdom. Nu känns det änd..”

  • Kajsa » Grön smoothie:  ”Googla på Food pharmacy och kebnekaisesmoothie. Den brukar vi göra. Har även haf..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln