Ordning med träningen...

Den här helgen har varit intensiv... Sen kväll i fredags, fixat diverse på lördagen, åkt båt..

 

Känslan när jag vaknade i morse: Trött, trött, TRÖTT!

loading...

MEN igår var det söndag... Helg= Löpning i Ågesta. Efter förmåga. Dvs om helgen blivit för vild, halsen gör ont eller andra typer av krämpor och ursäkter, så kan man ändå alltid ta sig dit och powerwalka 3 km. Att säga nej finns inte, det kräver riktigt BRA ursäkter t ex att man är utomlands. 

Det viktigaste är alltså inte att prestera på topp utan bara att göra något. Och få det till en vana. 

 

Och kan jag så kan alla. Jag är precis lika lat och bekväm som vem som helst! De som ser mig som en "hurtbulle" (har hört det några gånger) vet inte att det bara är en fejkad yta och under finns en lat person som inte gillar ansträngande löpturer.

 

Idag tog jag mig runt de knappa 6 kilometrarna på 33.30 minuter. Nästa helg ska vi köra lite intervallträning. Efter förmåga. 

En stor poäng är att göra det tillsammans! 

Ensam är man garanterat mer lat än med träningskompisar...

 

Ha en bra träningsvecka efter DIN förmåga!

Etiketter: träning

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Glömde skriva att jag har ulcerös colit och har värden nu som en frisk samt ploc..”

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Du har så rätt , det är så lätt att bli lite för mycket fokuserad på vikten. Tac..”

  • Cavewoman » Middag :  ”Ja nu ser jag att proteinet saknas, spännande håll oss gärna uppdaterade om de..”

  • Cavewoman » Middag :  ”ALP ser precis ut som Paleo, eller vad är det för skillnad? Åt Paleo ett tag, fö..”

  • Eva » Frukost ALP way:  ”Oj, det ser mycket ut, orkar du äta upp allt? Hur ser lunch och middag ut? Likna..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln