Träning & mål

Igår blev det av. 6,2 km runt ett blåsigt men soligt Djurgården. I kortärmat!

27 april -2012 första dagen det var okej att springa i t-shirt!

Kändes lite segt men ändå skönt. Igång igen! Bara att glömma de två senaste drygt veckolånga avbrotten och träna vidare...

Att anmäla sig till olika lopp är ett bra sätt att sätta upp mål för sin träning. Att ta sig runt på den och den tiden. Eller bara ta sig runt. Eller göra en topprestation. Målen ska vara rimliga för just dig men ändå en utmaning så att man blir peppad.

 

Jag anmälde mig till två lopp igår. Grillfemman i juni och Midnattsloppet i augusti. Ska ni bara springa ett lopp i år och bor i eller nära Stockholm (eller Göteborg...), spring Midnattsloppet! Sååååå kul upplevelese!

Ses vi? :)

Etiketter: träning

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Ann-Charlotte » Vart finns logiken?!?!:  ”Jag har gått och funderat på när de ska föra statistik över hur många som dött m..”

  • Lena i Umeå » Ett år till!:  ”Grattis! Önskar dig (och oss alla) ett underbart kommande år.”

  • ebet » Läs detta!!!:  ”Statistiska Centralbyrån är bra mot covidskräck :) Jag 'råkade' räkna dödlighet/..”

  • Daniel » Väger alla kvinnor 5 kg för mycket?:  ”I love to have one of these but how I don’t know”

  • Helena » Läs detta!!!:  ”Visst är skrattet borta, speciellt för de som kämpar för sitt liv i en respirato..”

  • Ingerid » Läs detta!!!:  ”Ja visst är detta ett liv på sparlåga. Men egentligen är väl allt riktat till at..”

  • Birgitta » Läs detta!!!:  ”Tack för ditt inlägg! Instämmer till 100% och förfäras varje dag över hur vi ham..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln