Träning & mål

Igår blev det av. 6,2 km runt ett blåsigt men soligt Djurgården. I kortärmat!

27 april -2012 första dagen det var okej att springa i t-shirt!

Kändes lite segt men ändå skönt. Igång igen! Bara att glömma de två senaste drygt veckolånga avbrotten och träna vidare...

Att anmäla sig till olika lopp är ett bra sätt att sätta upp mål för sin träning. Att ta sig runt på den och den tiden. Eller bara ta sig runt. Eller göra en topprestation. Målen ska vara rimliga för just dig men ändå en utmaning så att man blir peppad.

 

Jag anmälde mig till två lopp igår. Grillfemman i juni och Midnattsloppet i augusti. Ska ni bara springa ett lopp i år och bor i eller nära Stockholm (eller Göteborg...), spring Midnattsloppet! Sååååå kul upplevelese!

Ses vi? :)

Etiketter: träning

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Glömde skriva att jag har ulcerös colit och har värden nu som en frisk samt ploc..”

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Du har så rätt , det är så lätt att bli lite för mycket fokuserad på vikten. Tac..”

  • Cavewoman » Middag :  ”Ja nu ser jag att proteinet saknas, spännande håll oss gärna uppdaterade om de..”

  • Cavewoman » Middag :  ”ALP ser precis ut som Paleo, eller vad är det för skillnad? Åt Paleo ett tag, fö..”

  • Eva » Frukost ALP way:  ”Oj, det ser mycket ut, orkar du äta upp allt? Hur ser lunch och middag ut? Likna..”

  • Effie » Ny diet ? :  ”Hej! Jag har nästan tagit mig igenom åtta veckor på ALP. Resultat: -4 kg (av ö..”

  • Anna i Skåne » Ny diet ? :  ”Hej Varför fokus på viktnedgång? När jag ser dig på bilder ser jag en vacker kvi..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln