Träning & mål

Igår blev det av. 6,2 km runt ett blåsigt men soligt Djurgården. I kortärmat!

27 april -2012 första dagen det var okej att springa i t-shirt!

Kändes lite segt men ändå skönt. Igång igen! Bara att glömma de två senaste drygt veckolånga avbrotten och träna vidare...

Att anmäla sig till olika lopp är ett bra sätt att sätta upp mål för sin träning. Att ta sig runt på den och den tiden. Eller bara ta sig runt. Eller göra en topprestation. Målen ska vara rimliga för just dig men ändå en utmaning så att man blir peppad.

 

Jag anmälde mig till två lopp igår. Grillfemman i juni och Midnattsloppet i augusti. Ska ni bara springa ett lopp i år och bor i eller nära Stockholm (eller Göteborg...), spring Midnattsloppet! Sååååå kul upplevelese!

Ses vi? :)

Etiketter: träning

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Runep » Semester i Spanien!:  ”https://www.dn.se/sthlm/smittan-okar-i-stockholm-for-femte-veckan-i-rad/”

  • Catarina Sörensen » Semester i Spanien!:  ”Låter härligt, det är du värd!”

  • Åsa » Kvinna under 70...:  ”mRNA-vaccintekniken bygger på många års forskning när man utvecklat vaccin för b..”

  • andreas » Tid med 4-veckors bebis...:  ”Bra skrivet! Vi känner igen oss så mycket i det du skriver! Känns omöjligt att f..”

  • Åsa » Kvinna under 70...:  ”Coronavaccinet är ingen ny "uppfinning" utan man har forskat på coronavirusvacci..”

  • Åsa » Kvinna under 70...:  ”Jag skulle inte okritiskt svälja något som Anti vaxx-förespråkaren Mercola säger..”

  • Nisse Hult » Kvinna under 70...:  ”https://blogs.mercola.com/sites/vitalvotes/archive/2021/06/17/report-vaccinated-..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln