Träning & mål

Igår blev det av. 6,2 km runt ett blåsigt men soligt Djurgården. I kortärmat!

27 april -2012 första dagen det var okej att springa i t-shirt!

Kändes lite segt men ändå skönt. Igång igen! Bara att glömma de två senaste drygt veckolånga avbrotten och träna vidare...

Att anmäla sig till olika lopp är ett bra sätt att sätta upp mål för sin träning. Att ta sig runt på den och den tiden. Eller bara ta sig runt. Eller göra en topprestation. Målen ska vara rimliga för just dig men ändå en utmaning så att man blir peppad.

 

Jag anmälde mig till två lopp igår. Grillfemman i juni och Midnattsloppet i augusti. Ska ni bara springa ett lopp i år och bor i eller nära Stockholm (eller Göteborg...), spring Midnattsloppet! Sååååå kul upplevelese!

Ses vi? :)

Etiketter: träning

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Eva » Övertygelse!:  ”Blir lite tröstad av dina ord ändå, det finns fler därute som bara inte accepter..”

  • Katarina » Övertygelse!:  ”Du har 100% rätt. Vi behöver rakryggade människor nu. Tack!”

  • anna-lena » Övertygelse!:  ”Tack, så skönt att läsa, ibland svajar min övertygelse när man läser och ser nyh..”

  • En läsare » Övertygelse!:  ”Tack, tack, tack för att du sätter ord på mina tankar. Det här har jag funderat ..”

  • Ann-Charlotte » Glutenfri äppelpaj utan vitt socker :  ”Svenska äpplen, testa med skal.”

  • Lisbet Sultan » ALP-diet, hur går det ? :  ”Är intresserad”

  • Runep » Semester i Spanien!:  ”https://www.dn.se/sthlm/smittan-okar-i-stockholm-for-femte-veckan-i-rad/”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln