"Men vad äter du...?"

Den frågan får jag ofta, och här kommer min dag idag!

 

Inte helt representativ då jag faktiskt BRUKAR äta två lagade mål mat men idag hann jag inte så middagen blev lite som den blev:-) Men jag är inte hungrig eller sugen-det viktigaste!:

 

Frukost 07.00: 1 1/2 dl turkisk yoghurt med  1 msk pumpakärnor, 1 msk solroskärnor, 1 tsk kanel.1 kokt ägg, 1 msk majonnäs

Fika 08.30: En kopp kaffe med mjölk

Mellanmål 11.30: 5 GROKS ostchips

 

LÖPNING 5 KM

 

Lunch 12.30: Matlåda med kyckling och basilikacreme

Fika 15.00: En kopp kaffe med mjölk och 4 GROKS ostchips till

Middag/kvällsmål 19.00: 1 bit brie-ost, 2 stycken fröknäckebröd med makrill på. 1 dl rysk yoghurt med 2 msk blåbär/hallon. 1 kopp kaffe med gräddmjölk.

 

Om jag inte hade tränat hade jag hoppat över ostchipsen, de var min "bonus". Äts enbart vid träning eller när man dricker champagne:-)!

Fröknäcke med hyvlat smör och makrill i tomatsås...
Etiketter: diverse kost

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Glömde skriva att jag har ulcerös colit och har värden nu som en frisk samt ploc..”

  • kristina erkers » Ge inte upp!:  ”Du har så rätt , det är så lätt att bli lite för mycket fokuserad på vikten. Tac..”

  • Cavewoman » Middag :  ”Ja nu ser jag att proteinet saknas, spännande håll oss gärna uppdaterade om de..”

  • Cavewoman » Middag :  ”ALP ser precis ut som Paleo, eller vad är det för skillnad? Åt Paleo ett tag, fö..”

  • Eva » Frukost ALP way:  ”Oj, det ser mycket ut, orkar du äta upp allt? Hur ser lunch och middag ut? Likna..”

  • Effie » Ny diet ? :  ”Hej! Jag har nästan tagit mig igenom åtta veckor på ALP. Resultat: -4 kg (av ö..”

  • Anna i Skåne » Ny diet ? :  ”Hej Varför fokus på viktnedgång? När jag ser dig på bilder ser jag en vacker kvi..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln