Lågkolhydrat-musli

Jag gillar att ha lite muslie på den turkiska yoghurten tillsammans med hallonen eller blåbären, och jag varierar lite vad jag tar i.

Den här gången blev det ungefär så här:

 

30% Phylliumfrön

30% Hela Linfrön

20% Hackade valnötter

15% Pumpakärnor

5% Solroskärnor

 

Jag brukar ha på ungefär 1-2 matskedar. Gott!

Etiketter: frukost tillbehör

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Eva » Övertygelse!:  ”Blir lite tröstad av dina ord ändå, det finns fler därute som bara inte accepter..”

  • Katarina » Övertygelse!:  ”Du har 100% rätt. Vi behöver rakryggade människor nu. Tack!”

  • anna-lena » Övertygelse!:  ”Tack, så skönt att läsa, ibland svajar min övertygelse när man läser och ser nyh..”

  • En läsare » Övertygelse!:  ”Tack, tack, tack för att du sätter ord på mina tankar. Det här har jag funderat ..”

  • Ann-Charlotte » Glutenfri äppelpaj utan vitt socker :  ”Svenska äpplen, testa med skal.”

  • Lisbet Sultan » ALP-diet, hur går det ? :  ”Är intresserad”

  • Runep » Semester i Spanien!:  ”https://www.dn.se/sthlm/smittan-okar-i-stockholm-for-femte-veckan-i-rad/”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln