Lågkolhydrat-musli

Jag gillar att ha lite muslie på den turkiska yoghurten tillsammans med hallonen eller blåbären, och jag varierar lite vad jag tar i.

Den här gången blev det ungefär så här:

 

30% Phylliumfrön

30% Hela Linfrön

20% Hackade valnötter

15% Pumpakärnor

5% Solroskärnor

 

Jag brukar ha på ungefär 1-2 matskedar. Gott!

Etiketter: frukost tillbehör

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Eva » Frukost, ”ny” produkt!:  ”Kul! Är den kokbar?”

  • Jenny » Min nya diet...:  ”Har åxå ätit ALP sedan i februari, de första veckorna var väl inte roligast... ..”

  • Birgitta Höglund » Supergod smörsås till fisk!:  ”Åh, det där såg ju fantastiskt gott ut, så roligt att du är tillbaka på LCHF-väg..”

  • Svärmor » 10 år med LCHF !:  ”Du är fantastisk !”

  • Effie » ALP frukost T1:  ”Jag gav upp ALP. Behåller visst tänk (grönsaker, undviker mejerier men inte till..”

  • jerry colin » ALP-diet, hur går det ? :  ”Cureidea keto factor fastest way to get into ketosis supplements for weight l..”

  • Nisse Hult » Stora frukostar !:  ”Och var är fettintaget om jag får fråga?”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln