Lågkolhydrat-musli

Jag gillar att ha lite muslie på den turkiska yoghurten tillsammans med hallonen eller blåbären, och jag varierar lite vad jag tar i.

Den här gången blev det ungefär så här:

 

30% Phylliumfrön

30% Hela Linfrön

20% Hackade valnötter

15% Pumpakärnor

5% Solroskärnor

 

Jag brukar ha på ungefär 1-2 matskedar. Gott!

Etiketter: frukost tillbehör

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Irre » Håll ut för din rätt! :  ”Hej! Du har skrivit jättebra! . Nästa är väl att han ska ha rätt på om ledamöter..”

  • Gunilla » Övertygelse!:  ”Jag som har jobbat på covidavdelning, har inte vaccinerat mej. Tycker att detta..”

  • Lena » Håll ut för din rätt! :  ”Jättebra skrivet, på en alldeles lämplig nivå och med utmärkta argument. Tack fö..”

  • Eva Hazard » Håll ut för din rätt! :  ”Bra! Helt hemskt galet överallt nuförtiden ”

  • Catarina » Håll ut för din rätt! :  ”Så bra skrivet! Håller helt med dig. Detta håller på att gå helt överstyr.”

  • anna-lena valler » Håll ut för din rätt! :  ”Heja dig”

  • Lena » Övertygelse!:  ”Jag har inte vaccinerat mig eftersom jag misstänker att det är stor risk för mig..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln