Lågkolhydrat-musli

Jag gillar att ha lite muslie på den turkiska yoghurten tillsammans med hallonen eller blåbären, och jag varierar lite vad jag tar i.

Den här gången blev det ungefär så här:

 

30% Phylliumfrön

30% Hela Linfrön

20% Hackade valnötter

15% Pumpakärnor

5% Solroskärnor

 

Jag brukar ha på ungefär 1-2 matskedar. Gott!

Etiketter: frukost tillbehör

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Annika » Min nya diet...:  ”Tack för svar! Körde LCHF i 6 månader och gick bara ner 4 kilo (för några år sed..”

  • Helena » Deppigt!:  ”Alltså,en del karlar..de kan man leva utan! Vilket du också kommer göra,väldigt ..”

  • Anita B » Corona, bunkring och egoism:  ”Jag bunkrar ingenting. Tvärtom har jag under en tid ätit upp från frysen som sna..”

  • Gunilla » Corona, bunkring och egoism:  ”Vi har fått avboka en resa till Cran Canaria pga akut sjukdom. Nu känns det änd..”

  • Kajsa » Grön smoothie:  ”Googla på Food pharmacy och kebnekaisesmoothie. Den brukar vi göra. Har även haf..”

  • Annika » Min nya diet...:  ”Hej! Har just börjat med ALP (12-veckors kurs via Facebook) och jag känner redan..”

  • Ida » Ofiltrerad trötthet :  ”❤”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln