Planering av fredagsmys...

Fredagsmys är ju jätteviktigt:-)!

MEN det måste ju verkligen inte vara socker eller kolhydratrika onyttigheter som chips...

 

Finns massor av goda nötter. Macadamianötter, cashewnötter, jordnötter, valnötter... Kanske göra en liten blandning och ställa fram?

Eller lite olika ostar med några melonskivor.

Eller bär med vispad vaniljgrädde.

Eller en pannacotta med björnbär.

Eller smör & kanelstekta äpplen (längesen jag gjorde nu, börjar bli dags!) med vispgrädde och hackade valnötter ovanpå.

Eller en fin mörk choklad.

 

Eller rostade mandlar. Rostas med t ex havssalt och lite chili. Blir fantastiskt gott!

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Sussie Rislund » GRATIS kostrådgivning!:  ”Skulle verkligen behöva lite tips med maten. Äter LCHF men behöver tänka mera ke..”

  • Hunden Rut » Godaste LCHF-frallorna jag testat!:  ”Detta verkar lovande! :) Nyligen börjat min lchf-livstil och trodde jag skulle k..”

  • Terese Hammarqvist » GRATIS kostrådgivning!:  ”Ändra kosten! ”

  • Anna i Skåne » Sluta träna!:  ”Jag gillar och mår bra av kombon. Träna och äta lågkolhydratkost! När jag tränar..”

  • Eva » Nyårsloppet!:  ”Heja Heja! Gott Nytt År!”

  • Eva » Ny tid nu!:  ”Jag trycker på Gilla-knappen .”

  • Eva » Enkel frukost:  ”Tänk om man hade fått smaskens-tallrik när man var barn istället för rostis med ..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln