Planering av fredagsmys...

Fredagsmys är ju jätteviktigt:-)!

MEN det måste ju verkligen inte vara socker eller kolhydratrika onyttigheter som chips...

 

Finns massor av goda nötter. Macadamianötter, cashewnötter, jordnötter, valnötter... Kanske göra en liten blandning och ställa fram?

Eller lite olika ostar med några melonskivor.

Eller bär med vispad vaniljgrädde.

Eller en pannacotta med björnbär.

Eller smör & kanelstekta äpplen (längesen jag gjorde nu, börjar bli dags!) med vispgrädde och hackade valnötter ovanpå.

Eller en fin mörk choklad.

 

Eller rostade mandlar. Rostas med t ex havssalt och lite chili. Blir fantastiskt gott!

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Berit Malmström » Livets lärdomar :  ”Jag förstår ditt tänk, började inte ta vaccin mot säsongsinfluensa förrän jag fy..”

  • Tea » Jag är trögfattad...?:  ”Bra skrivet! Litar på mitt immunförsvar. Hade rödahund 1980, tog därför aldrig v..”

  • Eva » Gör det bara!:  ”Träna med SVT funkade också :). Kanske inte log så mycket bara..........”

  • Lotta » Jag är trögfattad...?:  ”Jag är precis lika trögfattad som du en sjukdom som är så dödlig att jag måste ..”

  • Catarina Sörensen » Jag är trögfattad...?:  ”Tillägg till min förra kommentar: Du är verkligen INTE trögfattad! :-)”

  • Weronika » Jag är trögfattad...?:  ”Exakt så! ”

  • Christina Persson » Jag är trögfattad...?:  ”Suveränt skrivet!!! Tack för det!!! ”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln