Planering av fredagsmys...

Fredagsmys är ju jätteviktigt:-)!

MEN det måste ju verkligen inte vara socker eller kolhydratrika onyttigheter som chips...

 

Finns massor av goda nötter. Macadamianötter, cashewnötter, jordnötter, valnötter... Kanske göra en liten blandning och ställa fram?

Eller lite olika ostar med några melonskivor.

Eller bär med vispad vaniljgrädde.

Eller en pannacotta med björnbär.

Eller smör & kanelstekta äpplen (längesen jag gjorde nu, börjar bli dags!) med vispgrädde och hackade valnötter ovanpå.

Eller en fin mörk choklad.

 

Eller rostade mandlar. Rostas med t ex havssalt och lite chili. Blir fantastiskt gott!

Kommentera gärna inlägget:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • åse » LCHF-frallor:  ”Omnomnom! Kram på dig! ”

  • Eva » På paradisön! Bilder:  ”Minns när jag var på 3 dygns dyktur till Similan islands. All mat lagades ombord..”

  • ingrid » I Malaysia !:  ”Fina bilder på vacker natur kombinerat med lite reseanteckningar från Er resa lå..”

  • Eva » I Malaysia !:  ”Grattis till uppgraderingen! Tror det har hänt mig en gång och vi förstod rätt s..”

  • Eva » Packar, äter och fixar:  ”Ha det underbart!”

  • Inger » Snaaaart semester! :  ”Önskar er en härlig semester ! Älskar er ❤️❤️❤️”

  • Matilda » JAG FLYTTAR TILLBAKA!:  ”Kul att du är tillbaka! :-) Befinner mig själv i Asien sen två veckor tillbaka, ..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln